Andre sektorer

Som privatkunde kan du kontakte oss på 400 30 310  eller kontakt oss

Ønsker du kontakt ring 400 30 311  eller kontakt oss

Vårt mål er å benytte miljøriktige metoder. Derfor er vi medlem av Grønt Punkt.

I over 45 år har vi beskyttet eiendommer mot skadedyr over hele Norge

Som godkjente skadedyrbekjempere via Folkehelseinstituttet, garanterer vi riktige behandlingsmetoder

Virksomheter i andre sektorer

Uansett formålet med virksomheten, kan Rentokil tilby en rekke skadedyrbekjempelse løsninger tilpasset bedriftens behov.

Våre kvalifiserte service teknikere håndterer et bredt spekter av bransjer på daglig basis, og vi kan sikre samme grad av kompetanse og skadedyr beskyttelse, uansett sektor.

Enten du er en del av en internasjonal organisasjon eller en lokal forhandler, som opererer på tvers av flere bransjer, kan du være sikker på at vi leverer en profesjonell og effektiv løsning på skadedyrproblemet.

Skadedyr som skaper risiko for bedrifter

Skadedyr i og rundt alle typer virksomheter, kan føre til stor uro hos kunder og ansatte, samt forårsake potensiell skade på utstyr og varer.

Vanlige skadedyr problemer som virksomheter står ovenfor daglig, omfatter fluer, kakerlakker, veggedyr, rotter og mus.

Beliggenhet, alder og størrelse på din eiendom, samt type virksomhet, er avgjørende for om bedriften er mer utsatt for skadedyr.

Hvis du serverer mat, må man forholde seg til bestemte lovkrav. Våre serviceløsninger kan hjelpe deg med å overholde lov om matproduksjon og mattrygghet.

Rentokils skadedyrkontroll løsninger for bedrifter

Vi kan tilby en skreddersydd skadedyrbekjempelse serviceløsning, som dekker de kravene som stilles virksomheten. Ring oss på 400 30 311 for å finne ut hvordan vi kan hjelpe din bedrift.

    • Riktig befaring - det er viktig å kartlegge og vurdere risikonivået, slik at man kan definere riktig skadedyrforebyggende løsning.
    • Godkjente skadedyrbekjempere - din lokale servicetekniker vil jevnlig besøke din bedrift for å sjekke åtestasjoner, se etter tegn på skadedyraktivitet, identifisere potensielle risikoer og gi råd om eventuelle tiltak du kan igangsette for å redusere risikoen for skadedyr.
    • Rask respons - hvis det er et problem, vil vår service tekniker raskt være tilstede for å håndtere skadedyrproblemet.
    • Support til flere lokasjoner - hvis du er ansvarlig for et nettverk av lokasjoner, kan disse bli samlet i en enkelt avtale, hvor en key account manager koordinerer servicen på tvers av alle dine lokaler.
    • Rapportering og revisjon - all informasjon fra hvert servicebesøk blir registrert på PestNetOnline, vårt online rapportering og analyseverktøy. Systemet registrerer og overvåker all skadedyraktivitet, viser trendanalyser og gir anbefalinger for å redusere risikoen. Informasjonen kan nås 24/7 - uansett hvor du er.